lauantai 14. maaliskuuta 2015

Pelakuita

Tänään oli Saaren maatalousoppilaitoksella pelakuu näyttely. Kyllä oli komeita pelakuita.
Vaikka minkä sorttisa ja tosi isoja.
Olihan siellä teitty muitakin kukkia.

Mutta näitä ihanuuksia mä sinne menin katsomaan, monen muun kanssa.


Porukkaa oli, kun pilvensyrjää. Minäkin meinasin innostua ostamaan pistokkaita, mutta kassoja oli vaan yksi ja ihan mieletön jono. En jaksanut jäädä jonottamaan.
Kaikista erikoisista, ehkä erkoisin oli tämä melkei valkolehtinen. Sen yksi varsikin oli ihan valkoinen. Ei olis mun suosikki.
Tää näyttely oli jo viime vuonna ja silloin oli jo ollut melkoine suksee, niin en ymmärrä, miksi siihen ei nyt oltu varauduttu? Olis edes ollut kaksi kassaa. Varmaan mun lisäksi moni muukin jätti ostamatta, kun ei jaksanut jonottaa :(

Aurinkoisia päiviä ja Onnelliist voimiist!

3 kommenttia:

  1. Pelakuut on aina kauniita. Minä tykkään perinteisistä punaisista ja myös lohen punaisista.

    VastaaPoista
  2. Myös minun kestosuosikkini on pelakuu. Se perinteinen punakukkainen.
    Kassojen vähyys on kiusallista. Ei ole huomaavaista asiakkaita kohtaan.

    VastaaPoista