maanantai 2. syyskuuta 2013

Sen sitte saa

Kun lähtee herrojen kanssa metsään. Nyt on selkä niin kippee, että ei oikein voi ollakaan! Olin entisen poikaystävän ja L. kanssa puolukassa. Puolukkaa kyllä saatiin. Voi mahoton, miten paljon sitä olikaan! Meinas iskeä ahneuden riettaus. Onneksi tässä paikassa ei ollut hirvikärpäsiä!

Iltaruskoa Kiihtelysvaarassa.
Kyllä reissussa on kiva olla. Etenkin kun on mukavaa seuraa ja ilmatkin suosivat.
Matkakudinkin oli mukana, mutta siitä sitten joskus, kunhan eeltä valmistuu.


8 kommenttia:

  1. Olet sinä rohkea, kun herrojen kanssa menet metsään...saalis on kyllä sen arvoinen ;)

    VastaaPoista
  2. Peikonkin miälestä puolukat ovat hyvejä. Noista tosin puuttuu kaikki hyvät sammalet, puolukan lehdet ja piänet risut. Eikö siällä metsässä ollut sellaisia?

    VastaaPoista
  3. No sieltäpäin jos ei marjoja löydy, niin ei sitten mistään ;) mahtavat maisemat :)

    VastaaPoista
  4. joo joo, mä kuljin metsänlaitaa, joo joo metsänlaitaa...jotenkin niin ja hyvinhän sun loppujen lopuksi kävi. Kantsii mennä herrojen kanssa jonnekin, heh, taisit vain ny matkia mikkihiirtäkin mättähältä mättähälle...Mun selkäni ei muuten kestäisi ekankaan marjan poimimista. Mulla on nykyään hovimustikkapuolukkahyytelömarjaystävä, joka kysyy vain, että koskas saanen tuoda...!

    VastaaPoista
  5. Hyvä seura ja hyvä marjasaalis, lisäksi vielä mukava reissu. Hienoa kaikinpuolin, vaan selkäkivun kanssa ei oo kivaa.
    Kyllä oma selkänikin vähän oikkuilee, kun marjastan, vaan kävin jo toistamiseen puolukoita poimimassa. Onnekseni olen löytänyt vaaran rinteestä oivallisen marjapaikan, saa liki seisaaltaan poimia.

    VastaaPoista
  6. Ei hirvikärpäsiä, vau! Meillä päin pitäis olla vähintään sukelluspuku päällä että vois metsään sukeltaa. Poimiminenkin pitäisi suorittaa istualtaan.

    VastaaPoista
  7. käytiin puolukassa ja ei löydetty yhtään ainutta puolukkaa.
    Mutta minä sain juosta vapaana.

    VastaaPoista