maanantai 8. heinäkuuta 2013

Oon Leevi

Moi mun nimi on Leevi. Mä en oo tuon Amalia kissa vaan oon naapuriin muuttanut hiljakkoin. Oon hiukka arka, mut toi Amalia sai houkuteltua mut kaverikseen juuston palalla, kun mun omat ihmiset jätti mut vähän hunningolle. Mul oli ihan mieletön nälkä, pakkohan mun oli tulla syömään. Oli toi Amalia vähän vihainen mun ihmisille, kun ne ei ollut oikein järkänneet  mun hoitoa, niiden poissa olon ajaksi. Kyl mulla kävi yks nuorimies, mut ei Amalian mielestä tarpeeki usein. Täytyy kyl myöntää, että nälkä pääs välillä yllättää.


Täs kuvas mä oon Marikan kans. Nyt kun oon tutustunut, niin ei enää oo mitää esteitä. Onneks tolla Amalialla on mulle ruokaa tarjolla, vaikka nyt mun omat ihmiset on kotona.
En mä oo kauheen perso sen ruuan perään, mut kohteliasuudesta otan vähän. Eihän sitä passaa loukat tuota Amaliaa, kun ei koskaan tiedä, jos vaikka tarviinkin sitä joskus.

12 kommenttia:

  1. Ihana juttu ja tarina. Olen kyllä Leevin kanssa samoilla linjoilla siitä, että on mielettömän hieno juttu kun ja jos maailmassa on tuollaisia Amalioita:)

    VastaaPoista
  2. Voi ihana Leevi, ja ihana Amalia kun jaksaa leevitä huolehtia. Muistapa leevi vähän antaa omalle väellesi pyyhkeitä kun tuollaisen ihanuuden jättävät ilman kunnon hoitoa. Onmneksi löysit naapuriin!

    VastaaPoista
  3. oi tuo on kuin Otto. Ihana Leevi & Ihana Amalia.

    VastaaPoista
  4. http://hannelenparatiisi.blogspot.se/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Söpöläinen. http://hannelenparatiisi.blogspot.se/

      Poista
  5. Amalialla on suuri sydän. Kyllä Leevi nyt pärjää.

    VastaaPoista
  6. Vai oli ajateltu naapurustossa, että kyllä Leevi pärjäilee yksinkin. Hienoa, kun oli Amalia naapurissa! Sulla on aiva ihana hartioillasi, en muista mikä tuon nimi on, mutta ihana shaali, viitta, ihana!!

    VastaaPoista
  7. Onpa hyvä, että Leeville löytyy turva luonasi! Kaunis kissa!

    VastaaPoista
  8. Kissapuolelle meni minunkin vastaukseni, vaikka kukkasetkin ovat kauniita. Miksihän kukaan luulee, että eläin pärjää heppoisella hoidolla? :-o Kiitos sinulle huolenpidostasi :-)

    VastaaPoista