perjantai 5. marraskuuta 2010

Etsintä kuulutus

Otteko nähneet mun mopoa? Se karkas taas mun käsistä!! Laiha lohtu on se, että muitakin huolimattomia on, tai sitte noi toiset on paaaaaljon tarmokkaampia, kuin mä. Minna heitti tällaisen hullutuksen ja tietysti mun piti mennä mukaan.
Eihän sitä mitään voi alkaa, ellei ole varmeitä, niinpä kävin Vuorelman alennusmyynnissä ja ostin vähän kankaita ja löysin mallikirjankin, että saan edes jotenkin vastattua tuohon huutoon ;) Älä kysy mitään entisistä keskeneräisistä! Tässä kohtaa voi varmaan sanoa "joka vanhoja muistaa jne."



Toi lanka oli pakko ostaa, kun sitäkin sai melkein ilmaiseksi. Lanka on huivia varten, jos joskus ymmärrän niistä ohjeista jotain, joita on siinä Viron pitsihuivitkirjassa

7 kommenttia:

  1. Voi, voi, mopo karkaa joskus minultakin. Sitä sattuu varsinkin meille mummoille :-)
    Kaunista lankaa!

    VastaaPoista
  2. Minne se mopo nyt karkas...Ristipistostyöt ovat tosi kauniita,en vaan minä osaisi niitä tehdä..

    VastaaPoista
  3. Onko sullakin mopo karannu;) pidänpä sitä silmällä kun etsin omaa aikoja sitten karannutta mopoani ;)
    Tsemppiä hassutukseen!

    VastaaPoista
  4. Kurkkasin sinne Minnan blogiin ja huh huh, mopo karkasikin kovaa vauhtia.. 15 uutta työtä alkuun ja joskus ne pitäisi saada valmiiksikin. Minä en sitä mopoasi palauta jos kohdalle osuu, antaa mennä vaan!

    VastaaPoista
  5. Mopoille pitää antaa välillä omaakin aikaa. Kyllä ne tulevat takasin kun pensa vähenee ja tulee vilu ja kalsa. Luulee peikko :)

    VastaaPoista
  6. Miten niin karannut...? Karanneita mopoja aina silloin tällöin kuulutellaan ja näkyykin, mutta nyt en kyllä sun mopoa ole nähnyt :)Hienon väristä lankaa ja toivottavasti riittävästi.

    VastaaPoista
  7. Tuohon kyytiin en voi osallistua, liian vaikeaa on saada pujotetuksi lankaa neulensilmään. :)

    VastaaPoista